Sunday, December 9, 2012

AKU KAU

memang yang selalu tak paham kau, 'AKU' la kan.
memang yang tak paham keadaan, AKU la kan.
memang  yang selalu salah, AKU la kan.
memang yang selalu buruk tue, AKU la kan.
memang yang kena tanggung segala perasaan ni, AKU la kan.
semua nya AKU, AKU, AKU.

KAU cakap kau sayang aku.
KAU cakap aku segalanya untuk kau.
KAU cakap aku penting untuk kau.
tapi mana KAU sekarang?
pernah KAU paham hati AKU sekarang?

kadang-II AKU jadi confius. sayang KAU hanya di mulut saja ke? bila KITA ada masalah, penyelesaian KAU adalah LARI. lari tak kan bole selesaikan, hanya melupakan. tapi percaya lah, selagi tak selesaikan, pasti akan berulang dan berlarutan. AKU yang tanggung seorang. memang hubungan KITA ni ada AKU seorang je ke? AKU cuma minta KITA selesaikan masalah. salah ke? salah AKU minta perhatian dari KAU? KAU sape? KITA sape? AKU redha andai ini yang tertulis untuk AKU. AKU tahu AKU tak kuat hadapi semua ni, SEORANG diri. AKU rasa KAU pun tahu. tapi tak guna kan kalo hanya bertepuk sebelah tangan. AKU pasrah.


No comments:

Post a Comment