Saturday, August 3, 2013

buddyz.

assalamualaikum. salam ramadan. ada yang dah bsahur ke? atau supper je kot. HEHE. ta kisah la kan. makan itu rezeki allah. sementara bdebar-II yang amat menanti result exam kua, jantung ni haa, cam nak tkua dah rasanya. kemain cuak nye. so, saya nak story pasal friendship. sahabat. kawan. sebab pada saya, saya sangat menghargai sahabat yang betul-II menghargai persahabatan. so, pada awal ramadhan ritu, kami plan untuk berbuka puasa bsama-II. itulah adalah aktiviti wajib kami setiap ramadhan. cuma kali ni berbeza. SEBAB. geng kami dah BESARRR. and sure laaa lagi happening. no back-stabber. no back-talking. ini la baru betul sahabat. haa. actually ta sangka pun akan jadi cmni. kawan kau punya kawan adalah kawan aku. haa, cenggitu la citernya. nampak ta kecik je dunia ni. pusing-II tengok-II kawan kau adalah kawan aku. kami berbuka puasa 16 orang wehhhh. 10 gegurlsssss, 6 boyss. HEE. happening kau nok. seronok ada kawan yang betul-II sincere berkawan. bukan berpura-II baek kat depan saja. dari segi percakapan dan perbuatan. no, no, I dont like. orang cenggitu hanya dipanggil kawan. bukan sahabat. HUHU. so, dari 15 orang ni, mereka adalah kawan sekolah rendah, kawan sekolah menengah yang asalnya musuh. HAHA. mereka adalah kawan-II apit yang juga kawan-II sahabat saya. haa, paham tak? ini baru BESTTT. 




ini la musuh saya. si gorgeous!


we are buddyz!

couple team.

bestie ever. cuma ketiadaan seorang. 


No comments:

Post a Comment