Thursday, November 14, 2013

1 MONTH


awak, awak. awak laa yang bernama muhammad norkhalis syafiq. kita dah sebulan jadi tunang awak. kita cam ta caya je dah jadi tunang awak. sikit hari lagi jadi isteri awak pulak. insyallah. *berangan* ta pernah sangka boleh jadi serius sampai tahap camni. dolu-dolu saje je menggatai ngan awak. HEE. ilapyou laa youlamee laa. sekarang dah cinta mati. acanor tue awak? tolong jawabkan. HEHE. ape pun, saya tetap sayang awak sampai akhir hayat. insyallah. kita hari-II gaduh. awak la suka buli saya. tau la kita ni kecik. hukhuk. gaduh camane pun kita tetap berbaik kan? insyallah ada jodoh ta kemana. allah dah aturkan yang terbaik untuk kita. saya tau awak sayang saya, awak perlukan saya. tapi awak ego. konon-II macam mr.arrogant. booo. ingat, susah senang kita tetap bersama. biar kita susah sekarang, nanti insyallah kita berjaya. amin. ILOVEYOU MR.ARROGANT *nak jugak*.

No comments:

Post a Comment