Tuesday, December 24, 2013

elaun NILE


assalamualaikum. hujung tahun ni seronok laaa semua orang dapat bonus. year end sales pun bukan main lagi. harga merundum menyembah bumi. *amek kau hiperbola aku bagi* saya ngan en.tunang pun amek kesempatan beli barang hantaran kahwin sikit-II. baca dari pengalaman and tips blogger, barang hantaran beli sebulan satu or seminggu satu. supaya ta terasa sangat keluar duit. *hakikatnya, duit tetap kena keluar, HAHAH* kahwin? opss, tunggguuuuu. insyaallah. so berbalek pada tajuk, saya yang praktikal yang dapat elaun RM 500 ni mampu nengok je laaa merka bergembira poket bkepuk-II. company ni dah la bagi bonus super best gak laa. TAPIIIII.  dalam menengok je tue, TERBELI jugak. mane mampu nengok aje. ni gara-II terbaca BEAUTIFULNARA laaa ni. haa, dari blog artis jadi blog shopping pulak. abang nara bole pulak bagi link shopping yang kaw-II murah. I ta bole tengok harga satu digit je ni. tangan ni gatal nak mbeli. so, hasil pnelitian selama 2 hari, membeli la jugak saya akhirnya. hati ni rasa bermurah hati sangat nak mhadiahkan ke orang. murah kan. HEHE. sshh, jangan gtaw orang lain. saya belikan coffee maker untuk mama. saja buka kategori elektronik, nampak la coffee maker. mama memang nak sangat. sekali harga cuma RM 49.90. giler kau kalau ta beli. PENSONIC okey uolss. saya pulak beli sandal. RM18.80. memang la ta de jenama. as long cantik, aku bedal. pakai nye kat kaki jee. since ahad ritu birthday adik sedara saya, ternampak la pulak subang moustache. dia memang suka. so beli kan subang itu yang berharga RM 1.50. kau hado? and satu subang kucing. dorang ni sayang sangat ngan kucing. dengan harga RM 1.80. total pbelian saya hanya RM 78.50 termasuk postage RM6. haa, mampu beli 4 barang ngan harga tue? banyak syokkk wooo. kalau abang nara excited tunggu barang tue untuk hadiahkan pada wife dia, saya pun excited tunggu barang sampai ke uma. makanye, elaun saya bulan ini masih lagi berbelanja dengan bhemah. *BERHEMAH LA SANGATTTTT* oo, lupa pulak nak bagi link. nah, SHOPPING la puas-II. ta penat bjalan pun. cuma duduk, online, and shopping. 


coffee maker
for mama

moustache earring
for cousin's belated birthday present

cat earring
for cousin's belated birthday present

MINE.
but in red colour.

No comments:

Post a Comment