Thursday, November 14, 2013

review : FINDA BOUTIQUE

assalamualaikum. aduhai. masa sangat limited untuk bulan ni. sampai ta sedar dah sebulan jadi tunangan orang. HEE. sinopsis + full report + viva = gilerrr vavooomm jadinye. ape benda vavom tue pun ntah. HAHA. so nak curi masa kejap, nak review baju tunang. inspired from MINAZ BOUTIQUE. harga 1k ++. ta dapat den nak nolong. makanyaaa,saya decide nak tempah baju tunang. I mampu ke jakel dan kamdar jeeeee untuk dapatkan kain.
 beli lace kat jalan tar. kena pndai pilih taw, ada yang mahal, ada yang murah. then hantar tempah kat butik yang sama untuk pelamin.
 tadaaa.  jadi la cm bawah ni. sekali ngan halfmoon. soo chuweet. 




inspiration by minaz boutique
bole la tue kan ala-ala minaz jerrr. jadi laa. itu belum buh beads. tangan ni ta bseni sbnarnya tapi nak gak jahit beads sendiri. 3 hari 3 malam gak laa myiapkan. puas hati laaa. bagi 4/5 star. HEHE. ini la hasilnya. macam cannntik jer. HAHA.

make-up : FINDA BOUTIQUE
peplum : FINDA BOUTIQUE

since post ni mengenai FINDA BOUTIQUE *maaf ye, ta de link, search je kat fb*. so kena la cerita pelamin. seriusly, saya sangat cerewet punya orang. macam-II saya request untuk pelamin. mr.google banyak mbantu. *thankyou* andd sangat bpuas hati dengan pelamin. ramai jugak yang puji. siap snap picture and tanye butik lain untuk buat design sama. HAHA. ape la susah sangat. book je kat FINDA. yang bestt nye, saya orang pertama yang rasmi barang baru dari FINDA. best. *suka. suka*

tema : PINK & BLUE
by FINDA BOUTIQUE

No comments:

Post a Comment